tirsdag 9. august 2016

Bok-Kort

Hei, alle sammen! Jeg har sommerferie og koser meg masse. :) Min mor har fylt 70 år og jeg har laget et bok-kort til henne i nydelige farger - rosa og peridot-grønne nyanser. Har glemt å ta bilder av kortet i rett tid og måtte skynde meg å knipse noen rett før hun reiste hjem. Bildene ble dessverre uskarpe...
Kvinnebilde fant jeg på Pinterest. 
Små roser kommer fra Papirdesign.
Paljetter fra Dinfantasi fra hobby til kunst 
og annet pynt.
Har også brukt en del dies:
Sizzix 657552
Magnolia Doohickey Dies - BV10 - Foliage
Marianne Design Creatables - Daisy and Leaves - CR1272
På baksiden brukte jeg russisk tekst denne gangen. 
"70 år" og "Gratulerer med dagen!"
Også inne i boka brukte jeg russisk tekst. Her står det "Vær lykkelig hvert sekund!" og "Kjære mor, Gratulerer med dagen!"

12 kommentarer:

  1. Så nydelig bokkort du har laget. Flott pyntet på alle sider
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så nydelig bokkort!
    Takk for at du deltar hos oss i Card and Scrap, og lykke til!
    DT Mette

    SvarSlett
  3. Nydelig bokkort med kjempeflotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  4. Nydelig. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Inky Chicks. DT Veronique

    SvarSlett
  5. Digget den friske grønne fargen. Flott sammen med rosa. Sommerlig og friskt bokkort til mamma. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin sommer utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  6. Skikkelig lekkert og gjennomført bokkort.
    Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign i sommer.

    SvarSlett
  7. Et nydelig borkort som jeg regner med fikk mange flotte kommentarer 😀
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😀 Pia

    SvarSlett
  8. stilig! herlige farger, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  9. Nydelig og flott gjennomført bokkort du har laget Alexandra! Flotte, særte farger og flott pyntet på alle sider. :) Liker så godt det bildet du har brukt. Mammaen din er heldig som har en så kreativ datter!
    Takk for at du deltar hos oss i Hjerteboden
    DT Maria

    SvarSlett
  10. Så flott kort :)

    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett
  11. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  12. Bok-kortet ditt var riktig flott, og fargene er nydelige som du skriver, et skikkelig sommerkort. - Takk for at du deltar i sommarutfordringa hos Papirplaneten - Klem DT- Anita

    SvarSlett