onsdag 16. september 2015

Favorittema «Bursdagskort»

Jeg elsker å lage bursdagskort! Her kan fantasien slippes løs, ja!

Dette er et kort som jeg laget til min svigermor til hennes 86. bursdag. Kortet ble ganske feminint og romantisk, synes jeg.  Her brukte jeg flere av mine favoritt produkter: Bazzill kraftkartong "Straw" som base, Studiolights Romantic Portraits nr. 43 som sentralt motiv, blonder, blomster, klippark fra Maja Design "Mina Vänner Paula", blonderserviett og mønsterark fra Studiolight - Shabby Chic . 
Både inni og utenpå kortet har jeg brukt selvklebende halvperler fra «Memories» som jeg kjøpte på Nille butikken.
Mine to favoritter «gratulerer med dagen»-stempel og border punch fra Martha Stewart brukte jeg på innsiden. Også den lille fuglen i brosjen fant jeg på Nille butikken. Jeg går ofte innom Nille for å se om de har pynt som faller i min smak. :)
Her er nærbilde av brosjen. Den er laget av kartong, men virker som gullfarget metallramme. 
Stempel "Made with love" fikk jeg i gave med en del andre stempler som jeg ikke vet produsenten av, dessverre.
Med dette kortet deltar jeg på utfordringen fra

Scrappegarasjen Ekstra utfordring - bursdag! 

Kreativ Scrapping Utfordring #9 - Favoritter

Nordsalten hobbyklubb Utfordring 124 Bling-Bling!



Lauralcraft Let's Get Girly!

13 kommentarer:

  1. Kjempefint bursdagskort, lekre farger og pynting.
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Alltid gøy med Bursdagskort, og dette ble jo flott! Og nydelig oppsett med blomster :) Takk for at du deltar hos Scrappiness! Klem fra Dt-Anne Gro

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jenter, for hyggelige kommentarer! Kjempegøy å være med på utfordringer! :) Stor klem tilbake til dere!

    SvarSlett
  4. Love this beautiful vintage look and the lovely lace. Thanks so much for joining us this month at the Dragonfly Dreams challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hey, Elisabeth! Thank you so much for your lovely comments!
      Hugs to you! :)

      Slett
  5. Nydelig shabby. Og jeg liker veldig godt hvordan du har avrundede hjørner på papirene mot den firkantede basen.Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  6. Så flott og gjennomført kortet ditt er med pynting på alle sidene :-)
    Det likte jeg veldig godt!! Lekkert med all blingen.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb.
    Lykke til !

    Astrid DT :-)

    SvarSlett
  7. Lekkert kort, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

    SvarSlett
  8. Veldig flott kort, masse lekre detaljer!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott kort, å må si som lena sa hvor utrolig pent det ble med avrunda hjørner, ble kjempe inspirert. For ikke snakke om hvor pent pynta det ble. Takk for at du ble med på Scrappiness sin utfordring. Klemm Dt Jorunn

    SvarSlett
  10. Så herlig å se er flott og gjennomført kort! 1000 takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappiness. Klem, DT Helga :)

    SvarSlett
  11. Hallo, jenter! Tusen hjertelig takk for hyggelige kommentarer! De varmer godt! :) Stor klem til alle!

    SvarSlett
  12. Nydelig kort og absolutt en 86-åring verdig!
    Takk for at du deltar på Scrappegarasjens utfordring!
    DT-Eva

    SvarSlett